Kilka tygodni temu pisaliśmy Wam o naszym nowym demo-car gazooshop.pl . Przez ten czas nie próżnowaliśmy i dokonaliśmy dość znaczących zmian w naszym aucie 🙂
Po pierwsze – Pakiet TRD!
Tak! Nie odpuszczamy TRD, bo uważamy, że to jeden z najlepszych produktów jakie można zainstalować do GR Yaris pod względem jakości wykonania oraz trwałości. TRD dla MY2024 przygotował trochę inny pakiet niż w poprzedniej generacji GR Yarisa MY2020.
W naszym aucie zdecydowaliśmy, że zamontujemy:
- Przedni spoiler oraz progi TRD >> click <<
- Dyfuzor zderzaka tylnego >> click <<
- Spoiler dachowy TRD >> click <<
- W kolejce czekają jeszcze przednie klocki hamulcowe TRD oraz tylne klocki hamulcowe TRD...
Po drugie – zawieszenie gwintowane H&R
Jak wiecie od dawna mamy w swojej ofercie sprężyny obniżające H&R do GR Yaris MY2020.Jest to jedna z prostszych i najtańsza modyfikacja pozwalająca obniżyć auto, ponieważ sprężyny H&R można montować do seryjnych amortyzatorów. Uwaga – sprężyny obniżające nie pasują pomiędzy modelami sprzed i po liftingu!!!
W modelu MY2024 postanowiliśmy jednak zrobić krok dalej i zastosować w naszym aucie zawieszenie gwintowane, czyli takie w którym możliwa jest regulacja wysokości samochodu. Dlaczego taka decyzja? Z prostego powodu – autem jeżdżę praktycznie cały rok i przy zamontowanym zestawie TRD w lato chcę mieć auto niskie i fajnie wyglądające… A w zimę, podnoszę auto o kilka cm do góry i nie martwię się o uszkodzenia spoilerów o zamarznięte bryły lodu na ulicach- genialne rozwiązanie! Zakres regulacji jakie daje gwintowane zawieszenie H&R do GR Yaris MY2024 to:
- od 30mm do 50mm z przodu auta
- od 25mm do 45mm z tyłu auta
Pewnie zastanawiacie się jak z komfortem jazdy? Otóż zawieszenie mam aktualnie ustawione praktycznie na maxa w dół i powiem wam, że jest bardzo fajnie i wygodnie. Określiłbym ten zawias jako bardzo uniwersalny zestaw dla osób, które użytkują GRY na co dzień i co jakiś czas chcą wpaść na tor polatać na track day. Zapewne są bardziej wyczynowe modele gwintów, ale nie za tą cenę… Tutaj stosunek jakości jaki otrzymujemy do ceny jest naprawdę na bardzo wysokim poziomie. Auto fajnie wybiera, nie buja się i jest sprężyste w fajnym tego słowa znaczeniu…
Po trzecie – OZ Rally Racing!
Grafitowy kolor auta idealnie skomponował się z grafitowymi felgami OZ Superturismo TGR-WRT na zestawie z letnimi oponami. Na zimę jednak wybór padł na model OZ Rally Racing. Ten model naszym zdaniem pozostaje niekwestionowanym hitem jeżeli chodzi o spasowanie do GR Yarisa i przywołuje same najlepsze skojarzenia z rajdami. Felgi są z ET45, więc do body TRD wjechały jeszcze dystane Eibach 20mm na każde koło, więc realnie ET felgi to 25 – mocno na zewnątrz!
Po czwarte detailing!
A tak naprawdę to zabezpieczenie pakiety TRD bezbarwną folią ochronną PPF w studio Romanowski Detailing & Car Spa. Wszystkie elementy pakietu uzbroiliśmy w folię, żeby na czarnym piano nie było widać ani odprysków, ani zarysowań. Zdjęcia, które oglądacie poniżej, to foty już po zabezpieczeniu folią, więc jest ona absolutnie niewidoczna na spoilerach…
To oczywiście nie koniec zmian w tym aucie… Będą kolejne, także lajkujcie i obserwujcie nasze sociale, bo będzie się działo 😉
===========================================================================================
A few weeks ago we wrote to you about our new gazooshop.pl demo car . During this time we have made quite significant changes to our car 🙂
First of all – TRD Package!
Yes! We are not giving up on TRD, because we believe that it is one of the best products that can be installed in the GR Yaris in terms of quality of workmanship and durability. TRD has prepared a slightly different package for MY2024 than in the previous generation of GR Yaris MY2020.
In our car we decided to install:
- TRD front spoiler and sills >> click <<
- Rear bumper diffuser >> click <<
- TRD roof spoiler >> click <<
- TRD front brake pads and TRD rear brake pads are still waiting in line…
The front spoiler does a great job, of course, but in my opinion it is the rear bumper diffuser that is one of the coolest elements of this package… because you can see the beautiful titanium MG Motorsport exhaust through it!
Secondly – H&R coilover suspension
As you know, we have had H&R lowering springs for the GR Yaris MY2020 in our offer for a long time. This is one of the simplest and cheapest modifications that allows you to lower your car, because H&R springs can be mounted to the standard shock absorbers. Note – lowering springs do not fit between pre- and post-facelift models!!!
In the MY2024 model, however, we decided to go a step further and use a coilover suspension in our car, i.e. one in which the height of the car can be adjusted. Why such a decision? For a simple reason – I drive the car as a daily and with the TRD kit installed in the summer I want the car to be low and look cool… And in the winter, I raise the car a few cm up and not to worry about damaging the spoilers on frozen blocks of ice on the streets – a brilliant solution! The adjustment range of the H&R suspension for the GR Yaris MY2024 is: from 30mm to 50mm at the front of the car and from 25mm to 45mm at the rear of the car
You’re probably wondering about the ride comfort? Well, I currently have the suspension set practically to the max down and I’ll tell you that it’s very nice and comfortable. I would describe this hinge as a very universal set for people who use GRY every day and then want to go for a track day. There are probably more competitive models, but not at this price… Here, the quality to price ratio is really at a very high level. The car selects bumps very nicely,it’s not so stiff and is very flexible.
Thirdly – OZ Rally Racing!
The graphite color of the car perfectly matches the graphite OZ Superturismo TGR-WRT rims on a set with summer tires. For winter, however, the choice fell on the OZ Rally Racing model. In our opinion, this model remains an undisputed hit when it comes to fitting the GR Yaris and evokes the best associations with rallies. The rims are from ET45, so the TRD body also has Eibach 20mm spacers on each wheel, so the real ET of the rims is 25 – strongly outside!
Fourthly, detailing!
And in reality, it is the protection of the TRD package with a colorless PPF protective film in the Romanowski Detailing & Car Spa studio. We have equipped all the elements of the package with film so that no chips or scratches are visible on the black piano. The photos you see below are photos after the film was protected, so it is absolutely invisible on the spoilers… Of course, this is not the end of the changes in this car… There will be more, so like and follow our social media, because there will be a lot going on 😉