To już kolejna GR Supra, którą gościmy w naszej kolekcji. Poprzednie egzemplarze pozostawały seryjne (no może oprócz jednej z okleiną Gazoo Racing => >> kliknij tutaj <<< ), ale w przypadku tej sztuki plan jest delikatnie inny. Po pierwsze dlatego, że jest to wersja 3.0 w manualu i prawdopodobnie zostanie z nami na dłużej. Dłuższy pobyt u nas oznacza, że można trochę z nią poszaleć i zrobić to co kochamy najbardziej – lekko ją zmodyfikować 🙂
Na pierwszy rzut idzie zawieszenie – a konkretniej – sprężyny obniżające. Ponieważ w GR Yarisie jeżdżę na sprężynach H&R oraz w jednej GR Suprze klienta zamontowaliśmy ten zestaw (>>tutaj<<)postanowiłem że w naszej gazooshop’owej wersji, też wsadzimy ten produkt. Obniżenie jakie oferuje H&R to 30mm z przodu oraz 30mm z tyłu. Od razu widać jak mocno felgi schowane są w nadkolach – to drugi etap modyfikacji 🙂 Felgi dobierzemy trochę na wzór tych, które mamy w naszej MKIV (>>click<<), ale nie będą identyczne… Wkrótce pokażemy Wam jaki wzór dokładnie wybrałem – chyba, że obserwujesz nasz Instagram, wtedy już wiesz 😉
Kolejne etapy zmian jakie wprowadzimy do GR Supry to montaż pakietu TRD (Toyota Racing Development), który w przypadku Supry oznacza elementy wykonane ze 100% karbonu. Auto oczywiście trafi również do naszego oddziału Romanowski Detailing & Car Spa gdzie dostanie pełny detailing, który też nie będzie standardowy. Oprócz oklejenia ochronną folią PPF, dach będzie w kolorze czarnym (też w PPF) dokładnie tak jak słupki oraz część tylnego błotnika. Na zdjęciach zauważycie także, że SU ma zdjęty przedni zderzak. To również drobna modyfikacja, która zmieni lokalizację przedniej tablicy rejestracyjnej, bo to co zostało zaproponowane w serii jest nie do przyjęcia! Sami ocenicie efekt końcowy 😉
Aha – jeszcze jedno… zapomniałem napisać, że tak naprawdę przerabiamy dwie GR Supry manual – drugie auto jest w matowym białym kolorze w limitowanej wersji. Ta sztuka też dostanie trochę ciekawych gratów 😉