Carlos na lakierni – nowe części do silnika

Nie próżnujemy, działamy ostro na każdym froncie. Carlos jest już przygotowany do lakierowania – nowe błotniki na miejscu, blenda tylnej rejestracji została zmieniona z kwadratowej na podłużną i auto szykowane jest do pierwszego podkładowania. Oczywiście odcień pozostaje oryginalny, także będzie krwisto-czerwony, bardzo dobrze kontrastujący z białymi felgami 18″ TTE. W międzyczasie przyszły do nas pierwsze części mechaniczne – kompletne sprzęgło, kompletny rozrząd i kilka innych drobiazgów, które pojawią się w silniku. Pytaliście, czy planujemy jakieś modyfikacje silnika – otóż, nie! Silnik, tak jak i całe auto pozostaje seryjne, bez przeróbek, bez tuningowych dodatków – auto ma być jak w oryginale, odrestaurowane tylko na oryginalnych częściach Toyoty. Jedynymi zmianami objęte jest zawieszenie (teraz obniżone jest o ok. 3cm) oraz felgi – Carlos będzie jeździć na 18″ TTE (Toyota Team Europe). Wszystko inne zostaje oryginalne…

Podziel się
Facebook
Twitter
Email