Prace związane z odbudową Celicy ST205 idą na kilku frontach. Blacharnia przygotowuje nadwozie dla działu lakierniczego. Serwis mechaniczny przygotowuje części zawieszenia i silnika do piaskowania i lakierowania proszkowego. W międzyczasie zamawiamy nowe części, które będą nam potrzebne przy składaniu auta – lepiej, żeby to części czekały na auto, a nie odwrotnie. Jeżeli chodzi o zawieszenie, to stawiamy na sprężyny japońskiej marki TEIN w połączeniu z seryjnymi amortyzatorami. Chodzi tak naprawdę do wizualne obniżenie samochodu (w tym przypadku o 37mm) oraz zachowanie komfortu jazdy, ponieważ Celica będzie używana wyłącznie jako daily – żadnych sportowych jazd. Przy kołach 18″ takie rozwiązanie gwarantuje udany kompromis pomiędzy komfortem, wyglądem i prowadzeniem. Dodatkowo, żeby poprawić prowadzenie się auta, wjedzie kompletny zestaw poliuretanowych tulei.