Nasza strona ma już 8 i pół roku, a cała historia GT-FOUR.pl zaczęła się od zakupu granatowej Toyoty Celica ST205 GT-Four, która później przeszła niesamowitą metamorfozę pozostając w naszym posiadaniu aż do 2016 roku. Ale cały czas łezka kręciła się w oku na widok ST205 – aż do dziś! Od jakiegoś czasu szukałem standardowej GT-Four, więc odświeżyłem kilka kontaktów w Europie i udało się znaleźć absolutnie stockową Celicę ST205 z 1994 roku w najlepszym (i najszybszym) czerwonym kolorze. Co tym razem zrobimy z Celicą? Tym razem stawiamy na absolutny oryginał – auto pozostanie całkowicie seryjne zarówno z zewnątrz jak i mechanicznie. Nie będzie żadnych przeróbek, wzmocnienia silnika itp. Jedynymi modyfikacjami jakie przewiduję to delikatne obniżenie zawieszenia i jakieś ładne felgi 18″ (zapewne TTE lub OZ Racing). Poza tym odnowimy lakier i wnętrze, a elementy silnika poddane zostaną wypiaskowane i polakierowane proszkowo. Idziemy w kierunku naszego pięknego Carlosa 3046/5000 . Tym samym będziemy posiadali już 2 pełne komplety czerwonych GT-FOUR’ów (2 x ST165, 2 x ST185 CS i 2 x ST205).
Na razie mam tylko dwa zdjęcia poglądowe, zaraz po przywiezieniu auta z Niemiec – wkrótce rozpoczniemy pracę nad autem, więc będzie sporo nowych wpisów i informacji o odnowieniu auta.
Przy okazji – jeżeli jesteś z Radomia lub okolic i jesteś motoryzacyjnym świrem – napisz do nas – szukamy osoby, która będzie mogła mieć swój spory udział w tym projekcie. Wszystkich chętnych zapraszamy do kontaktu: konrad@gt-four.pl