No i wypluło uszczelkę…

Podziel się
Facebook
Twitter
Email

Po kilku tygodniach prób drogowych podczas strojenia pojawił się mały problem. Kolejne próby ze zwiększonym doładowaniem turbiny zakończyły się awarią uszczelki pod głowicą – padła przy doładowaniu 2 bary. Praktycznie tego samego dnia została zamówiona uszczelka HKS w Fensporcie i już czeka na montaż. Ponieważ turbo ma za zadanie pompować ponad 2 bary po wystrojeniu, postanowiliśmy dodatkowo wzmocnić blok silnika poprzez jego tulejowanie. W tym celu zamówione zostały customowe tuleje 86.5mm pochodzące z firmy Darton. Do tego dojdą oczywiście nowe pierścienie tłoków. Czekamy aż przyjdzie zamówienie i oddajemy silnik do osadzenia tulei, składamy i kończymy strojenie. Mam nadzieję, że za kolejne kilkanaście dni będę mógł wrzucić wreszcie wykres z hamowni pokazujący extra parametry mojego 3S-GTE. Poniżej kilka fotek zamówionych tulei.

Podziel się
Facebook
Twitter
Email