No i wypluło uszczelkę…

Podziel się
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

Po kilku tygodniach prób drogowych podczas strojenia pojawił się mały problem. Kolejne próby ze zwiększonym doładowaniem turbiny zakończyły się awarią uszczelki pod głowicą – padła przy doładowaniu 2 bary. Praktycznie tego samego dnia została zamówiona uszczelka HKS w Fensporcie i już czeka na montaż. Ponieważ turbo ma za zadanie pompować ponad 2 bary po wystrojeniu, postanowiliśmy dodatkowo wzmocnić blok silnika poprzez jego tulejowanie. W tym celu zamówione zostały customowe tuleje 86.5mm pochodzące z firmy Darton. Do tego dojdą oczywiście nowe pierścienie tłoków. Czekamy aż przyjdzie zamówienie i oddajemy silnik do osadzenia tulei, składamy i kończymy strojenie. Mam nadzieję, że za kolejne kilkanaście dni będę mógł wrzucić wreszcie wykres z hamowni pokazujący extra parametry mojego 3S-GTE. Poniżej kilka fotek zamówionych tulei.

Podziel się
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

Koszyk

0

No products in the cart.