Składanie silnika

Podziel się
Facebook
Twitter
Email

Ostatnie kilkanaście dni to bardzo precyzyjna i wręcz zegarmistrzowska robota. Silnik jest już kompletny i zainstalowany w nadwoziu. Dołożyliśmy jeszcze do całego zestawu części m.in. regulowane kółka rozrządu Fidanza, irydowe świece Denso, przewody wysokiego napięcia Magnecor KV85 oraz dwa bardzo wydajne wentylatory. Silnik nie został jeszcze odpalony, ponieważ przerobienia będzie wymagał kolektor wydechowy – musi być taki, aby cały układ turbo został przesunięty w prawą stronę, aby downpipe miał łagodniejsze zejście w dół do wydechu. Jest też praktycznie gotowy A-grupowy układ hamulcowy. Przede wszystkim został usunięty ABS, a za nowy rozdział siły hamowania odpowiadać będzie teraz ręcznie sterowany regulator siły hamowania firmy Wilwood. Od poniedziałku zaczynamy składanie samochodu, także już niedługo będzie można podziwiać moją celice gt-four w całej okazałości.

Podziel się
Facebook
Twitter
Email