Nie była to operacja plug and play 🙁 Prędkościomierz TRD jest przeznaczony wyłącznie na rynek japoński, więc do samochodów, które mają kierownicę z prawej strony. To oznacza, że nie można przełożyć go do obudowy z samochodu z kierownicą po lewej stronie – ale to tylko teoria. Praktyka mówi, że się da 🙂 Dzięki pomocy Show’a z MotorsportShop.pl udało się przerzucić tarczę z zegara TRD do oryginalnej obudowy wcześniej zainstalowanej w Suprze. Obrotomierz pasuje bez żadnych przeróbek, więc wystarczyło tylko przykręcić go trzema śrubkami. Liczniki już wkrótce zostaną zainstalowane na swoim miejscu, ponieważ już od jutra zaczynamy prace nad składaniem auta w całość. Zaglądajcie tu codziennie, bo teraz zacznie się naprawdę ciekawy etap. Wszystkie części, które gromadziliśmy przez ostatnie miesiące, wreszcie znajdą swoje miejsce w aucie. Wydech HKS, rozpórka TRD i inne!