Odbudowa Supry MKIV

Podziel się
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

Takie historie zbyt często się nie zdarzają… ba! Nie słyszałem, żeby kiedykolwiek ktoś w Polsce znalazł Suprę MKIV z silnikiem 2JZGTE z manualną skrzynią biegów, która stała sobie zapomniana w jednym z wrocławskich garaży podziemnych. A jednak – ta historia zdarzyła się naprawdę i dzięki niej – mamy w naszej kolekcji jedną z najbardziej poszukiwanych Toyot w historii. Auto zostało sprowadzone z Monte Carlo na początku lat 2000 i od kilkunastu lat posiadało w Polsce jednego właściciela. Nie jeździło zbyt często po polskich drogach, zapewne dlatego że stan auta pozostawiał wiele do życzenia – zaparowane lampy, uszkodzony tylny błotnik i ogólnie zaniedbane wnętrze. Auto po sprowadzeniu do Krakowa, od razu poszło na kompleksową odbudowę – silnik został wyjęty i przekazany do mechaników z Toyota Romanowski Kraków , a nadwozie do działu blacharsko-lakierniczego. Ponieważ błotnik tylny nadawał się jedynie do wymiany, po wnikliwych poszukiwaniach udało się namierzyć nowiuteńki błotnik od Supry – oryginalny i zapakowany fabrycznie. Teraz po jego zamontowaniu, auto trafi na dział lakierniczy gdzie uzyska nowiuteńki lakier. Proces odbudowy prowadzony jest bardzo starannie i powoli – nie chcemy przyspieszać niepotrzebnie tego procesu, ponieważ najważniejsza jest jakość wykonania. Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć z odbudowy i śledzenia na bieżąco prac nad tym autem.

Podziel się
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

Koszyk

0

No products in the cart.