Takie historie zbyt często się nie zdarzają… ba! Nie słyszałem, żeby kiedykolwiek ktoś w Polsce znalazł Suprę MKIV z silnikiem 2JZGTE z manualną skrzynią biegów, która stała sobie zapomniana w jednym z wrocławskich garaży podziemnych. A jednak – ta historia zdarzyła się naprawdę i dzięki niej – mamy w naszej kolekcji jedną z najbardziej poszukiwanych Toyot w historii. Auto zostało sprowadzone z Monte Carlo na początku lat 2000 i od kilkunastu lat posiadało w Polsce jednego właściciela. Nie jeździło zbyt często po polskich drogach, zapewne dlatego że stan auta pozostawiał wiele do życzenia – zaparowane lampy, uszkodzony tylny błotnik i ogólnie zaniedbane wnętrze. Auto po sprowadzeniu do Krakowa, od razu poszło na kompleksową odbudowę – silnik został wyjęty i przekazany do mechaników z Toyota Romanowski Kraków , a nadwozie do działu blacharsko-lakierniczego. Ponieważ błotnik tylny nadawał się jedynie do wymiany, po wnikliwych poszukiwaniach udało się namierzyć nowiuteńki błotnik od Supry – oryginalny i zapakowany fabrycznie. Teraz po jego zamontowaniu, auto trafi na dział lakierniczy gdzie uzyska nowiuteńki lakier. Proces odbudowy prowadzony jest bardzo starannie i powoli – nie chcemy przyspieszać niepotrzebnie tego procesu, ponieważ najważniejsza jest jakość wykonania. Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć z odbudowy i śledzenia na bieżąco prac nad tym autem.
Odbudowa Supry MKIV
Strona główna / Aktualności / Toyota Supra MKIV Twin Turbo Targa Europa Manual / Odbudowa Supry MKIV
Podziel się
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Podziel się
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email