1988 Toyota Celica ST165 2.0 Turbo 4WD (No.1)
15" felgi OZ Ruote

W 1992 roku kiedy uruchomiony został salon Toyoty w Radomiu – Toyota Motor Poland, właściciel rajdowego zespołu którego kierowcą był Paweł Przybylski jeżdżący Toyotą Celicą GT-Four ST165 w wersji A-grupowej, zorganizowała ogromne jak na tamte czasy show w centrum miasta. Jako 10-letni chłopak byłem jedną z kilku osób, które miało okazję przejechać się na miejscu pilota właśnie z Pawłem Przybylskim po centrum miasta. Wrażenia, których wtedy doznałem są do dziś niepokonane nawet przy okazji przejażdżek dzisiejszymi rajdowymi samochodami. Po prawie 20 latach nastąpił czas spełniania swoich dziecięcych marzeń. Tak w paru słowach można opisać pierwsze dni maja 2012 roku, kiedy to pojawiło się ogłoszenie o sprzedaży Toyoty Celicy GT-Four ST165 na jednym z polskich portali ogłoszeniowych. Już następnego dnia byłem umówiony z właścicielem w celu obejrzenia tego auta, a już następnego dnia auto stało przed salonem w Radomiu. Samochód całkowicie seryjny, bez żadnych modyfikacji. Na 2021 rok zaplanowana jest kompleksowa renowacja lakieru, zmiana felg na OZ Racing Ruote 15″ i odnowienie elementów zawieszenia. Zapewne pojawią się też jakieś obniżające sprężyny 😉

Artykuły dot. tego samochodu

Od kilku lat szukaliśmy kultowych felg OZ Ruote w rozmiarze 15". Jest to model felgi, który pojawiał się na rajdowych trasach we wszystkich generacjach Toyoty Celica GT-Four. Szczególnie trudno znaleźć felgi z rozstawem 5x100, ale jak się okazało, felgi były bliżej niż nam się wydawało - nasz fan z Krak ...
Myśleliście, że to koniec zdjęć z sesji zdjęciowej naszych aut? Nie mogliśmy przecież nie zrobić zdjęć wszystkim autom jednocześnie, dlatego prezentujemy wam naprawdę już ostatnią odsłonę sesji fotograficznej w radomskim serwisie Toyota Romanowski. Ustawiajcie na tapety :)
Kolejna porcja zdjęć z sesji fotograficznej, która odbyła się na serwisie mechanicznym w radomskiej autoryzowanej stacji obsługi Toyota Romanowski. Tym razem prezentujemy zdjęcia naszej klasycznej Celicy GT-Four ST165 z 1988 roku. Dla przypomnienia dodamy, że auto posiada oryginalny lakier który prezentuje s ...
Pierwsze spotkanie 3 Celic GT-FOUR.pl!Przepraszamy za słabej jakości zdjęcia, ale nie mogliśmy się powstrzymać, żeby nie pokazać wam pierwszego spotkania naszych 3 Celic GT-FOUR.pl. ST165, ST185 Carlos Sainz i naszej najmocniejszej ST205 o mocy 390KM.Niedługo wrzucimy kolejne zdjęcia - tym razem ...
Kolejną partię prac nad Celicą ST165 zakończyliśmy w listopadzie. Ponieważ tylne zwrotnice były w kiepskim stanie, zostały oddane do regeneracji i teraz sprawują się znakomicie. Na kierownicy oraz gałce zmiany biegów zagościła nowa skóra, a całe wnętrze zostało gruntownie wyczyszczone. Samochód nie ...
Wreszcie przyszły długo wyczekiwane części do ST165. Tarcze hamulcowe – niby prosta sprawa, ale sprowadzaliśmy je bezpośrednio z Japonii, ponieważ nie były one dostępne w magazynie europejskim. Doszła również chłodnica – przeboje z nią były naprawdę niezłe. Żaden z dostawców zamienników nie by ...
Minęło ponad dwa miesiące, ale nie myślcie że przez ten czas próżnowaliśmy z naszym nowym nabytkiem. Przede wszystkim samochód został zarejestrowany. Oczywiście pojawiły się na nim numery GT4, także wszystkie nasze auta mają już takie same wyróżniające się blachy. Nie lada trudnością okazało si ...
W 1992 roku kiedy uruchomiony został salon Toyoty w Radomiu - Toyota Motor Poland, właściciel rajdowego zespołu którego kierowcą był Paweł Przybylski jeżdżący Toyotą Celicą GT-Four ST165 w wersji A-grupowej, zorganizowała ogromne jak na tamte czasy show w centrum miasta. Jako 10-letni chłopak byłem je ...

Koszyk

0

No products in the cart.