1991 Toyota Celica ST185 Carlos Sainz Limited Edition (No. 3046/5000)
Felgi OZ Racing Superturismo WRC 18"
Sprężyny Eibach -30mm

Toyota Celica ST185 w limitowanej edycji Carlos Sainz to jeden z 5000 wyprodukowanych egzemplarzy na świat. Była to seria upamiętniająca zdobycie mistrzostwa świata wśród kierowców w rajdach samochodowych w 1990 i 1992 roku przez Carlosa Sainz’a. Auto wyróżniało się przede wszystkim stylistyką – miało inną maskę, zderzak przedni oraz poszerzone nadwozie (wide body). Dodatkowym akcentem było logo umieszczone przy dźwigni zmiany biegów z indywidualnym numerem egzemplarza oraz książeczka z autografem Sainz’a. Spośród 5000 egzemplarzy, spora część przeznaczona była na rynek japoński i australijski, więc do Europy z kierownicą po lewej stronie, aut było bardzo mało. Dlatego też, dziś edycja Carlos Sainz to prawdziwy rarytas – a auta, które pozostały do dziś seryjne, osiągają naprawdę wysokie ceny. Nasz egzemplarz został importowany z rynko włoskiego i w 2014 roku przeszła kompleksową renowację w serwisie Toyota Romanowski Radom. Został wyremontowany silnik oraz polakierowane nadwozie. Dopełnieniem była wizyta w studio Romanowski Detailing & Car Spa, gdzie po delikatnej korekcie lakieru, całość została zabezpieczona powłoką ceramiczną.

Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć tego wspaniałego klasyka oraz do zapoznania się z naszymi artykułami gdzie relacjonowaliśmy proces odbudowy auta.

Artykuły dot. tego samochodu

Romanowski Detailing - firma, która posiada swoje oddziały w Radomiu, Kielcach i Krakowie, zaopiekowało się naszym unikatowym rodzynkiem - Celicą ST185 w limitowanej edycji Carlos Sainz.Na początek lakier został przygotowany do nałożenia powłoki ceramicznej, poprzez przeprowadzenie profesjonalnej kore ...
Dzięki sesji zdjęciowej zrealizowanej przez Sześcian Studio możecie teraz ściągnąć tapety na swoje komputery lub smartfony z jednym z naszych aut. Pod poniższym linkiem, znajdziecie pełnej rozdzliczoś ...
Model: Toyota Celica ST185 Wersja: Limitowana Edycja Carlos Sainz  No 3046/5000.Wyprodukowanych zostało jedynie 5000 egzemplarzy tego modelu z okazji zdobycia przez Toyotę tytułu Mistrza Świata w rajdach samochodowych. Spośród 5000 jednostek, na rynek europejski trafiło 3000 aut. S ...
2014 był dla GT-FOUR.pl bardzo udanym rokiem:*Zakup takich klasyków jak Toyota Supra MKIV 15th Anniversary Limited Edition z kultowym silnikiem 2ZJGTE,*Zakup samochodu Toyota Celica ST185 Carlos Sainz Limited Edition*Zakup samochodu Toyota GT86 z unikatowym body kit'em AERO*Kompletne odresta ...
Dziś po południu został zainstalowany już silnik 3S-GTE, który przez ostatnich kilka tygodni przechodził delikatny lifting. Przede wszystkim zostały wymienione wszystkie potrzebne uszczelki i elementy eksploatacyjne, które w tak wiekowym aucie wymagały zmiany. Dodatkowo, elementy przeszły wizualną odnowę ...
Długo poszukiwane, ale wreszcie udało się skompletować kultowe modele felg OZ Racing, które w latach 90-tych zdobiły rajdowe wersje Toyoty Celica ST185 i ST205. Dwa modele felg, które prezentujemy to:-17" OZ Crono - wyprodukowane w Japonii ...
Już tylko dni dzielą nas od prezentacji całkowicie odnowionej Toyoty Celica ST185 w wersji Carlos Sainz. Cały czas dopracowujemy elementy składowe, aby po złożeniu wszystko wyglądało jak nowe. Dziś prezentujemy zdjęcia obudowy skrzyni biegów, która to przeszła gruntowną odnowę. Całość została najp ...
Już w przyszłym tygodniu planujemy montaż silnika w naszej ST185, dlatego ostatnie dni tego tygodnia to gruntowne czyszczenie komory silnika, wszystkich puszek i wiązek. Wszystko musi być czyste na przyjęcie odnowionej jednostki napędowej 3SGTE. ...
Finałowa prezentacja naszego kultowego Carlosa coraz bliżej. Auto powoli jest uzbrajane w nowe części lub odnowione przez nasz warsztat lakierniczy Toyota Romanowski w Radomiu. Tak jak obiecywaliśmy, auto ma być wyjątkowe, idealne i całkowicie seryjne. Dlatego też elementy silnika zostały poddane kompletnej ...
Jakiś czas temu pisaliśmy o tym, że wszystkie elementy Carlosa są już polakierowane, więc po odczekaniu kilkunastu dni na ułożenie się lakieru, przystąpiliśmy do składania auta. Jak zwykle w firmie Toyota Romanowski Radom, większość elementów takich jak uszczelki czy spinki zostały zakupione nowe, or ...

Koszyk

0

No products in the cart.