2005 Toyota Corolla T-Sport TTE Compressor
Przedni zderzak TTE
Kwintowane zawieszenie KW
Felgi TTE 18"
Quickshifter TTE
Dolot zimnego powietrza TRD

Toyota Corolla E12 TTE Compressor to nadal najmocniejsza Toyota Corolla w historii. Pomimo upływu lat, ten tytuł nadal należy do kultowego silnika 2ZZ-GE, który dzięki wzmocnieniu przez kompresor uzyskał 225KM. Auto przyspiesza do pierwszej setki w 6.8 sekundy i ma maksymalną prędkość 235 km/h. Prezentowany egzemplarz pochodzi z 2005 roku i w 2020 roku przeszedł kompleksową renowację w serwisie Toyota Romanowski Kielce. Nowy lakier, odświeżenie podwozia, elementów zawieszenia oraz wnętrza, sprawiły że auto wygląda jakby dopiero co opuściło fabrykę. Swoją pracę dołożyli także panowie z Romanowski Detailing & Car Spa Kielce, gdzie auto otrzymało zabezpieczenie ceramiczną powłoką ochronną o właściwościach samoregenerujących. Ciekawostką są felgi oraz przedni zderzak – to produkty zaprojektowane dla tego modelu przez fabrycznego tunera Toyoty w latach 2000, firmy TTE (Toyota Team Europe), które dziś są prawdziwym rarytasem. Dopełnieniem delikatnym zmian jest gwintowane zawieszenie KW, które pozwala na bardzo obszerną regulację nie tylko wysokości, ale także twardości. Zapraszamy do zapoznania się z artykułami na temat tego modelu.

Artykuły dot. tego samochodu

Upłynęło wiele miesięcy, nim nasza Toyota Corolla E12 TTE Compressor zyskała aktualny wygląd. Najważniejsze jest to, że nie żałujemy nawet jednej chwili spędzonej przy tym aucie - bo efekt przerósł nasze oczekiwania. Przypomnę, że ten egzemplarz został zakupiony w Niemczech kilka lat temu z przebiegiem dziewięćdziesiąt ...
Od kilku miesięcy nasi technicy z blacharni i lakierni w Toyota & Lexus Romanowski Kielce , bardzo intensywnie pracowali nad odnowieniem Toyoty C ...
Elementy zawieszenia Corolli E12 zostały wypiaskowane i polakierowane proszkowo. Teraz całość gotowa jest do montażu na aucie. Przy okazji prezentujemy Wam zdjęcia jak wyglądały te elementy przed przystąpieniem do prac. Auto niedługo stanie na kołach i będzie gotowe na finałowy etap swojej metamorfozy - ...
Corolla E12 TTE Compressor została profesjonalnie oczyszczona z nalotu rdzy, pokryta podkładem epoksydowym oraz zabezpieczona powłoką antykorozyjną. Całość procesu została przeprowadzona w serwisie blacharsko-lakierniczym w 
Auto ma już nowy lakier, więc teraz czas na drugi etap renowacji tego auta - podwozie i zawieszenie. Na pierwszy ogień do demontażu poszło całe zawieszenie, które zostanie wypiaskowane i polakierowane proszkowo. W czasie, kiedy zawieszenie będzie regenerowane, podwozie auta zostanie oczyszczone ze wszelkich n ...
Auto otrzymało nowy lakier w serwisie blacharsko-lakiernicznym Toyota & Lexus Romanowski Kielce, gdzie cały proces renowacji jest przeprowadzany. Ponieważ chciałem, żeby auto utrzymało swój oryginalny charakter, lakier n ...
Z racji tego, że udało się kupić kilka fajnych drobiazgów do naszej Corolli E12 TTE Compressor w postaci oryginalnego zderzaka TTE (Toyota Team Europe) i kilku innych, postanowiłem odnowić lakier na całym aucie. Samochód został przekierowany do serwisu blacharsko-lakierniczego 
Moim pierwszym w życiu samochodem była Toyota Corolla E11 3D z silnikiem 1.4 o mocy 86KM. Po dość intensywnym upalaniu tego auta, wpakowaniu w niego prawie pełnego pakietu TTE (sprężyny, wydech, przedni zderzak i spoiler na klapie), fajnego car audio i felg OZ Racing, przyszła kolej na zmianę. I naturalną k ...
Zapewne wszyscy z was pamiętają Corollę T-Sport i jej silnik 2ZZ-GE, który kręcił się do ponad 8000 obrotów na minutę. Auto miało 192KM, ale problemem był moment obrotowy który wynosił tylko 180Nm. W 2005 roku, Toyota zaprezentowała wzmocnioną wersję tego modelu. Za modyfikację odpowiadał zespół T ...

Koszyk

0

No products in the cart.