1997 Toyota Supra MKIV Twin Turbo 15th Anniversary Limited Edition
- Rok produkcji: 1997
- Oznaczenie silnika: 2JZ-GTE
- Pojemność skokowa: 2997 cm³
- Moc: 324 KM
- Moment obrotowy: 427 Nm
- Modyfikacje:
Felgi WORK VS XX 19"Wnętrze obszyte alcantarą i skórą naturalnąWydech HKSZawieszenie gwintowane KW Variant 3Profesjonalne car audioZegary TRDPowłoka ceramiczna od Romanowski Detailing
Najbardziej kultowy model Toyoty jaki kiedykolwiek został wyprodukowany. Nasza Toyota Supra MKIV pochodzi z 1997 roku i posiada najmocniejszą dostępną jednostkę 2ZJ-GTE o mocy 324KM. Auto przeszło kompleksową renowację w 2015 roku – została polakierowana oryginalnym odcieniem dla modelu Supra. Wnętrze otrzymało zupełnie nową tapicerkę, a system audio został profesjonalnie zabudowany we wnętrzu auta. Nasza wersja to Targa, czyli model ze zdejmowanym dachem, chowanym w bagażniku. Jest to limitowana wersja na 15-lecie modelu Supra. Posiada specjalne emblematy zarówno na błotnikach przednich jak i na konsoli centralnej.
Artykuły dot. tego samochodu
Długi weekend to zasłużony odpoczynek dla naszego technika, którzy przygotowywał, lakierował a na końcu wypolerował czerwoną Suprę. Lakier położony jest w sposób perfekcyjny, ale czas poświęcony całemu procesowi to dokładnie jeden miesiąc czasu. 18 maja zaczynaliśmy przygotowania, pierwsze matowani ...
Postanowiliśmy zaprezentować wam pierwsze elementy, które do naszej Supry wykonała firma Java Car Design. Na zdjęciach znajdziecie m.in. elementy bagażnika, dolnej części deski rozdzielczej czy tunelu środkowego. Całość będzie wykonana w czarnej alcantarze i wykończona czerwoną nicią. Jak się wam pod ...
Od poniedziałku praca wre - dziś wleciał dedykowany układ wydechowy HKS Ti Carbon.
...
Dziś udało nam się zamontować aktywny spoiler przedni. Została nam jeszcze do dokończenia instalacja elektryczna, która będzie podpięta do sterownika spoilera, tak aby automatycznie się otwierał przy prędkościach powyżej 80 km/h. Przymierzyliśmy również zderzak razem z nową dokładką (poprzednia by ...
Kolejne dni upływają pod hasłem kompletowania wszystkich elementów układanki w całość. Dzisiejszy dzień to praca przede wszystkim z szybami Supry. Przednia, tylna oraz boczne szyby zostały dziś wklejone na nowych uszczelkach. Zostało zamontowane podszybie wraz z nowymi ramionami wycieraczek i wszystkimi s ...
Dziś kolejny dzień kompletowania osprzętu Supry. Tył jest już praktycznie złożony, oprócz spoilera który znajdzie się na klapie dopiero po wypolerowaniu nadwozia. Każda część jest przed zamontowaniem dokładnie myta i sprawdzana. Podobnie jest w przypadku karoserii, ponieważ podczas wielu lat użytkowa ...
Piątek był ostatnim dniem pracy nad lakierem w Suprze. Każdy, nawet najmniejszy detal taki jak klamki, zostały już pokryte nowym lakierem. Cały weekend elementy sobie spokojnie schły, a dziś już zabraliśmy się za kompletowanie auta. Pamiętacie nowe uszczelki szyb i dachu? Wreszcie przyszedł na nie czas - ...
Nie była to operacja plug and play :( Prędkościomierz TRD jest przeznaczony wyłącznie na rynek japoński, więc do samochodów, które mają kierownicę z prawej strony. To oznacza, że nie można przełożyć go do obudowy z samochodu z kierownicą po lewej stronie - ale to tylko teoria. Praktyka mówi, że si ...
Dach, zderzaki przedni i tylny to kolejne elementy, które zostały polakierowane w Suprze. W tylnym zderzaku dodatkowo znalazło się miejsce na umiejscowienie kamery cofania, która będzie przekazywała obraz do jednostki centralnej Apline. Natomiast przedni zderzak został oczyszczony z obrysówek - teraz jest g ...
Po raz kolejny firma Toyota Romanowski Radom udowodniła, że posiada świetnych fachowców z zakresu lakiernictwa. Od wczesnych godzin porannych trwały ostateczne prace nad przygotowaniem Supry do lakierowania i dzięki temu już teraz możemy zaprezentować finał tych przygotowań. Supra została polakierowana or ...