1997 Toyota Supra MKIV Twin Turbo 15th Anniversary Limited Edition
- Rok produkcji: 1997
- Oznaczenie silnika: 2JZ-GTE
- Pojemność skokowa: 2997 cm³
- Moc: 324 KM
- Moment obrotowy: 427 Nm
- Modyfikacje:
Felgi WORK VS XX 19"Wnętrze obszyte alcantarą i skórą naturalnąWydech HKSZawieszenie gwintowane KW Variant 3Profesjonalne car audioZegary TRDPowłoka ceramiczna od Romanowski Detailing
Najbardziej kultowy model Toyoty jaki kiedykolwiek został wyprodukowany. Nasza Toyota Supra MKIV pochodzi z 1997 roku i posiada najmocniejszą dostępną jednostkę 2ZJ-GTE o mocy 324KM. Auto przeszło kompleksową renowację w 2015 roku – została polakierowana oryginalnym odcieniem dla modelu Supra. Wnętrze otrzymało zupełnie nową tapicerkę, a system audio został profesjonalnie zabudowany we wnętrzu auta. Nasza wersja to Targa, czyli model ze zdejmowanym dachem, chowanym w bagażniku. Jest to limitowana wersja na 15-lecie modelu Supra. Posiada specjalne emblematy zarówno na błotnikach przednich jak i na konsoli centralnej.
Artykuły dot. tego samochodu
Przypatrzcie się, bo dziś po południu Supra dostaje nowy lakier. Zapraszamy wieczorem przed monitory waszych komputerów, bo na pewno pojawią się zdjęcia w nowym wdzianku Supry :)
...
Na lakierni w Toyota Romanowski Radom praca wre. Kolejne elementy zostały już pokryte pierwszą warstwą i następnie znów zostaną przeszlifowane, aż powierzchnia będzie idealnie równa. Już nie możemy doczekać się położenia finalnej warstwy lakieru i klaru.
...
Kolejne prace nad przygotowaniem naszej Supry do lakierowania, to żmudne i długotrwałe szlifowanie. Dziś auto zostało polakierowane pierwszą warstwą podkładu, który obnaży wszelkie nierówności. Po wyschnięciu, będzie można znów przeszlifować i położyć podkład jeszcze raz - tym razem już ostatecz ...
Dziś rozpoczęły się pierwsze przygotowania do lakierowania Supry Twin Turbo na dziale lakierniczym w ASO Toyota Romanowski w Radomiu. Na pierwszy ogień poszło lakierowanie podkładem epoksydowym zaspawanych miejsc po lampach obrysowych w tylnych błotnikach. Przedni zderzak również nie posiada już obrysówek ...
Wczorajszy i dzisiejszy dzień przebiega pod hasłem - rozbrajamy Suprę! Auto zostanie przygotowane do profesjonalnego lakierowania w serwisie blacharsko-lakierniczym Toyota Romanowski w Radomiu. Szyby, klamki i wszelkiego rodzaju listewki zostaną usunięte aby można było bez przeszkód położyć nową warstwę ...
Europejskie modele Supry MKIV Twin Turbo były standardowo wyposażone we wlot na masce, który chłodził dodatkowo 5ty i 6ty cylinder. Nie wiedzieć czemu, wersje z silnikiem 2JZGTE produkowane na USA takiego wlotu nie miały. Wraz ze specjalistami z działu blacharskiego Toyota Romanowski Radom, postanowiliśmy to ...
Dziś doczekaliśmy się na dostawę nowego kompletu opon do Supry. Sprowadzone na specjalne zamówienie, opony w rozmiarze 255/35/18 (przód) i 285/30/18 (tył) zostały wyprodukowane zaledwie kilka miesięcy temu. Już niedługo oponki wylądują na wcześniej dostarczonych felgach Rota IKR w brązowym macie i zrob ...
Idzie wiosna, dlatego do naszej Supry zamontujemy nowe felgi z oponami letnimi. Wybór padł na felgi Rota IK-R w rozmiarze 18". Z przodu maja one szerokość 9.5", a z tyłu 10".
...
Pewnie myśleliście, że prace nad Suprą trochę stanęły? Nic bardziej mylnego :)Dziś przybyła do nas bardzo konkretna paczka z kilkoma rarytasami do Supry. Są to:-dedykowany układ wydechowy cat-back firmy HKS – model Ti-Carbon wraz z silencerem, który pozwala na wytłumienie wydechu, aby nie b ...
Dziś przyszła paczka z zamówionym zawieszeniem niemieckiej firmy KW Variant 3. Jest to w pełni regulowany, gwintowany zawias który pozwala na regulację nie tylko wysokości samochodu, ale także bardzo precyzyjne ustawienia twardości amortyzatorów. Regulacja amortyzatorów odbywa się na dwa sposoby - regulac ...