1999 Toyota Corolla WRC Proto
Nadwozie WRC
Klatka bezpieczeństwa Ireco Motorsport
Motec ECU & diff
Zawieszenie Ohlins R4/Gr.N
Wyświetlacz AIM
Fotele karbonowe OMP HTE-R

To auto zmienia optykę tego jak powinno się prowadzić auto. Zbudowane nadwozie w stajni Wiesława Steca zostało poszerzone dokładnie tak jak model WRC w 1999 roku. Klatka bezpieczeństwa Ireco Motorsport, lekkie komponenty nadwozia, szyby z plexi i oryginalny, homologowany zderzak TTE to tylko część elementów jakie wrzuciliśmy do tej rajdówki. Do tego dochodzi profesjonalne zawieszenie Ohlins R4/Gr.N, wzmocniony silnik 432KM/640Nm, sterowanie komputerami Motec, szpery przednia i tylna Ralliart a także pasywny dyfer tylny. Z taką mocą i masą, auto jest prawdziwym potworem. Trzeba się mieć na baczności i potrafić wykorzystać jego potencjał na torze.

Artykuły dot. tego samochodu

Kilka miesięcy minęło od czasu, kiedy ostatni raz miałem okazję pojeździć Corollą Proto. Na szczęście przytrafiła się ostatnio fajna impreza - Classic Cup, w której udział wzięło ponad 100 aut. Co ciekawe na Classic Cup mają wstęp nie tylko piękne i wymuskane klasyki, ale także takie zadziorne bandziory jak Corolla - dzięk ...
20 maja 2019 odbył się kolejny trening z udziałem naszej Corolli, na pokładzie której gościliśmy niezwykłe osoby. To 3 kobiety, które na co dzień pracują w dziale księgowości Toyota & Lexus Romanowski i spółki IFC Fleet Management! Dziewczyny chciały poczuć jakie emocje towarzyszą pilotom na prawym fotelu, profesjonalnie ...
Po raz kolejny Michał Kwapis Fotografia dał pokaz swoich zdolności kręcenia i zmontowania materiału video :) Oto najnowszy klip jego autorstwa, nakręcony podczas styczniowego TJS'u na Torze Kielce. Zapraszam do obe ...
Minęło dokładnie 6 miesięcy od kiedy ostatni raz siedziałem za kierownicą Corolli Proto IFC. Na szczęście w Kielcach regularnie organizowane są imprezy trackday TJS - Treningi Jazdy Sportowej więc można b ...
Model: Toyota Corolla Wersja: Proto Silnik: 4B11T Osiągi: 400KM / 600 Nm Przebieg: ok. 1.000 km Rok produkcji: 2017 rok    Jeżeli chcecie zdjęcia w pełnej rozdzielczości na tapetę swoich telefonów cz ...
Po wielu treningach, na których poznawałem Corollę Proto IFC, postanowiłem wystartować w kieleckim SuperOES'ie 21 lipca 2018 roku. Auto świeżo po przeglądzie, po wymianach wszystkich olejów włącznie z tymi w dyferencjałach i kilku drobnych, nieznaczących naprawach, stanęło na linii startu. Dobór opon ...
Prawie 3 miesiące nie miałem czasu, żeby wsiąść za kierownicę Corolli Proto i pojeździć, ale wreszcie udało znaleźć się luźniejszy dzień i zorganizować na spontanie wyjazd na Tor Kielce. Jak zwykle kielecka ekipa przygotowała ciekawy układ próby, gdzie można było od samego rana upalać bez opami ...

Koszyk

0

No products in the cart.