1999 Toyota Corolla WRC Proto
Nadwozie WRCKlatka bezpieczeństwa Ireco MotorsportMotec ECU & diffZawieszenie Ohlins R4/Gr.NWyświetlacz AIMFotele karbonowe OMP HTE-R

To auto zmienia optykę tego jak powinno się prowadzić auto. Zbudowane nadwozie w stajni Wiesława Steca zostało poszerzone dokładnie tak jak model WRC w 1999 roku. Klatka bezpieczeństwa Ireco Motorsport, lekkie komponenty nadwozia, szyby z plexi i oryginalny, homologowany zderzak TTE to tylko część elementów jakie wrzuciliśmy do tej rajdówki. Do tego dochodzi profesjonalne zawieszenie Ohlins R4/Gr.N, wzmocniony silnik 432KM/640Nm, sterowanie komputerami Motec, szpery przednia i tylna Ralliart a także pasywny dyfer tylny. Z taką mocą i masą, auto jest prawdziwym potworem. Trzeba się mieć na baczności i potrafić wykorzystać jego potencjał na torze.

Artykuły dot. tego samochodu

5 czerwca 2023 odbył się Track Day na Torze Kielce. Od wielu miesięcy nie miałem okazji pokręcić kierownicą mojej Corolli Proto, więc stwierdziłem że muszę tam być. I była to świetna decyzja, bo udało się naprawdę wyszaleć i polatać bokami... Auto sprawowało się idealnie, bezawaryjnie i bardzo przewidywalnie. Mam nadzieję, ...
Wizyta w Toyota Collection w Kolonii w Niemczech... To miejsce miałem już wiele lat na swojej liście miejsc do odwiedzenia. Wreszcie udało się i w marcu 2023 wybrałem się na wycieczkę do Niemiec, a konkretnie do Kolonii, gdzie znajduje się centrala Toyota Germany. Tuż przy budynkach biurowych Toyoty, jest dość spory obiekt, kt ...
3-go sierpnia w salonie Toyota Romanowski Radom, mieliśmy wyjątkowych gości - artystów z Przedszkola Słoneczko w Radomiu. Oprócz zwiedzania naszego salonu, serwisu, blacharni i działu detailingu, przedszkolaki miały specjalne zadanie - zaprojektować i wykonać nowy projekt graficzny dla naszej rajdowej Toyoty Corolla Proto. Zobaczcie ef ...
Jeszcze w listopadzie 2021 roku wybrałem się z kilkoma znajomymi na Tor Kielce, żeby poupalać trochę Corollę Proto i GR Yarisa. TJS organizowany przez Waszkę był podzielony na 3 grupy i każda grupa jeździła po 20 minut, po czym miała przerwę na schłodzenie aut. Ponieważ na tor pojechałem dwoma autami, miałem możliwość jeżdż ...
Kilka miesięcy minęło od czasu, kiedy ostatni raz miałem okazję pojeździć Corollą Proto. Na szczęście przytrafiła się ostatnio fajna impreza - Classic Cup, w której udział wzięło ponad 100 aut. Co ciekawe na Classic Cup mają wstęp nie tylko piękne i wymuskane klasyki, ale także takie zadziorne bandziory jak Corolla - dzięk ...
20 maja 2019 odbył się kolejny trening z udziałem naszej Corolli, na pokładzie której gościliśmy niezwykłe osoby. To 3 kobiety, które na co dzień pracują w dziale księgowości Toyota & Lexus Romanowski i spółki IFC Fleet Management! Dziewczyny chciały poczuć jakie emocje towarzyszą pilotom na prawym fotelu, profesjonalnie ...
Po raz kolejny Michał Kwapis Fotografia dał pokaz swoich zdolności kręcenia i zmontowania materiału video :) Oto najnowszy klip jego autorstwa, nakręcony podczas styczniowego TJS'u na Torze Kielce. Zapraszam do obe ...
Minęło dokładnie 6 miesięcy od kiedy ostatni raz siedziałem za kierownicą Corolli Proto IFC. Na szczęście w Kielcach regularnie organizowane są imprezy trackday TJS - Treningi Jazdy Sportowej więc można b ...
Model: Toyota Corolla Wersja: Proto Silnik: 4B11T Osiągi: 400KM / 600 Nm Przebieg: ok. 1.000 km Rok produkcji: 2017 rok    Jeżeli chcecie zdjęcia w pełnej rozdzielczości na tapetę swoich telefonów cz ...
Po wielu treningach, na których poznawałem Corollę Proto IFC, postanowiłem wystartować w kieleckim SuperOES'ie 21 lipca 2018 roku. Auto świeżo po przeglądzie, po wymianach wszystkich olejów włącznie z tymi w dyferencjałach i kilku drobnych, nieznaczących naprawach, stanęło na linii startu. Dobór opon ...