1999 Toyota Corolla WRC Proto
Nadwozie WRCKlatka bezpieczeństwa Ireco MotorsportMotec ECU & diffZawieszenie Ohlins R4/Gr.NWyświetlacz AIMFotele karbonowe OMP HTE-R

To auto zmienia optykę tego jak powinno się prowadzić auto. Zbudowane nadwozie w stajni Wiesława Steca zostało poszerzone dokładnie tak jak model WRC w 1999 roku. Klatka bezpieczeństwa Ireco Motorsport, lekkie komponenty nadwozia, szyby z plexi i oryginalny, homologowany zderzak TTE to tylko część elementów jakie wrzuciliśmy do tej rajdówki. Do tego dochodzi profesjonalne zawieszenie Ohlins R4/Gr.N, wzmocniony silnik 432KM/640Nm, sterowanie komputerami Motec, szpery przednia i tylna Ralliart a także pasywny dyfer tylny. Z taką mocą i masą, auto jest prawdziwym potworem. Trzeba się mieć na baczności i potrafić wykorzystać jego potencjał na torze.

Artykuły dot. tego samochodu

Prawie 3 miesiące nie miałem czasu, żeby wsiąść za kierownicę Corolli Proto i pojeździć, ale wreszcie udało znaleźć się luźniejszy dzień i zorganizować na spontanie wyjazd na Tor Kielce. Jak zwykle kielecka ekipa przygotowała ciekawy układ próby, gdzie można było od samego rana upalać bez opami ...
Mój debiut na Power Stage Bednary uważam za bardzo udany. Pierwszy raz na tak wymagającej trasie, pierwszy raz jazda na czas w Corolli i pierwszy raz z pilotem, który na tym oesie jest niezbędny.Czasy jakie ...
Spółka IFC Fleet Management zajmuje się wynajmem krótko, średnio oraz długoterminowym samochodów. W naszej ofercie znajdziecie pojazdy osobowe, terenowe oraz dostawcze marki Toyota oraz modele premium marki Lexus. IFC jest sp ...
Corolla przeszła ostatnio wymianę układu chłodzenia na wydajniejszy - wjechała grubsza chłodnica i wydajniejsze wentylatory, więc trzeba było sprawdzić jak nowy zestaw sprawuje się na torze. Poniedziałkowy TJS był do tego idealny - gdyby jeszcze tylko padał śnieg, byłoby idealnie. Było natomiast sucho ...
Sporo stresu z jazdy takim mocnym autem i dużo nauki jeszcze przede mną - takie ogólne wrażenia mam z z przeprowadzonych testów auta w dniu 15 sierpnia 2017 roku. Po 1.5 rocznej budowie auta, drugi raz zasiadłem za sterami Toyoty Corolla Proto IFC. Auto prowadzi się fenomenalnie, aczkolwiek trzeba być czujnym ...
Drugie spotkanie z Toyotą Corollą Proto IFC - tym razem na Torze Kielce zakończone pozytywnie. Dziś dopiero udało się rozpędzić auto do większych prędkości i sprawdzić jak zachowuje się w szykanach na odcinku leśnym. Odwagi przybywa z okrążenia na okrążenie, ale czuć że do odkrycia są jeszcze ogr ...