1999 Toyota Corolla WRC Proto
Nadwozie WRC
Klatka bezpieczeństwa Ireco Motorsport
Motec ECU & diff
Zawieszenie Ohlins R4/Gr.N
Wyświetlacz AIM
Fotele karbonowe OMP HTE-R

To auto zmienia optykę tego jak powinno się prowadzić auto. Zbudowane nadwozie w stajni Wiesława Steca zostało poszerzone dokładnie tak jak model WRC w 1999 roku. Klatka bezpieczeństwa Ireco Motorsport, lekkie komponenty nadwozia, szyby z plexi i oryginalny, homologowany zderzak TTE to tylko część elementów jakie wrzuciliśmy do tej rajdówki. Do tego dochodzi profesjonalne zawieszenie Ohlins R4/Gr.N, wzmocniony silnik 432KM/640Nm, sterowanie komputerami Motec, szpery przednia i tylna Ralliart a także pasywny dyfer tylny. Z taką mocą i masą, auto jest prawdziwym potworem. Trzeba się mieć na baczności i potrafić wykorzystać jego potencjał na torze.

Artykuły dot. tego samochodu

Tak prezentuje się nadwozie Corolli Proto IFC przygotowane przez STEC Motorsport z Urzędowa. Jedynym elementem, który docelowo zmieni swój wygląd to maska silnika - tu na zdjęciach jeszcze w wersji, która była potrzebna z podniesionymi kielichami. Po modyfikacjach kielichów przednich, udało się zamontować ...
Nadwozie wyposażone w topowe elementy, musi przyjąć wyposażenie również z najlepszych firm na świecie.W związku z tym we wnętrzu naszego auta znajdą się m.in.: 2 sztuki Fotele OMP HTE-R Carbon Pompy hamulcowe AP Racing < ...
Corolla Proto IFC będzie wyposażona w pełny body kit Corolli WRC z 1999 roku.W skład zestawu wchodzą: karbonowa maska zrobiona na zamówienie (waga 1100g) kewlarowy zderzak przedni (oryginalny, homologowany produkt TTE z 1997 roku) ...
Nasza Toyota Corolla Proto IFC dostaje topowe zawieszenie szwedzkiej firmy Ohlins. Model TTX/TPX R4 do Lancera Evo X zostało specjalnie skonstruowane do samochodów typu Proto. W połączeniu z top mountami Ralliart zestaw ten to jeden z najlepszych zestawów na świecie przeznaczonych do sportu.
Proto to jedna z najpopularniejszych kategorii w RSMP ostatnimi czasy. Łączy ono w sobie nadwozie małego, lekkiego auta (zazwyczaj Forda Fiesty) wraz z napędem z Mitsubishi Lancera Evo. Ponieważ naszą pasją są Toyoty i Lexusy, naturalnym było faktem, że będziemy szukać nadwozia małego auta rajdowego - a ...
Dwie i pół godziny - tyle potrzebowali technicy z serwisu Toyota Romanowski Radom, aby przygotować naszą Corollę do prac nad nadwoziem i wnętrzem. Wyleciał silnik, wnętrze, deska i część instalacji - w rajdówce niewiele zostanie oryginalnych części - konstrukcja podwozia, dach, tylna klapa i drzwi  ...
TTE, czyli dział Toyoty odpowiedzialny za zaprojektowanie i zbudowanie samochodu Toyota Corolla WRC. To właśnie oryginalne produkty tej firmy będą zamontowane w naszej rajdówce. Dziś już coraz ciężej znaleźć te elementy, szczególnie w tak dobrym stanie. Przy okazji, zapraszamy do obejrzenia filmiku, któ ...
Toyota Corolla E11 z 1999 roku z silnikiem 1.3 o mocy 86KM to było moje pierwsze auto w życiu. Kolor malinowy, trochę gratów TTE - auto marzenie! Dziś po prawie dwudziestu latach, wracam w sentymentalną podróż do tego modelu, ale z trochę innym nastawieniem. Dziś tworzymy profesjonalne auto rajdowe, któreg ...
Nasz główny sponsor, spółka IFC Individual Fleet Care, zajmująca się wynajmem długoterminowym i zarządzaniem flotą w całej Polsce, odkrywa kolejne elementy agresywnego oklejenia naszej nowej rajdówki... Specyfikacja auta nadal pozostaje taje ...

Koszyk

0

No products in the cart.