1999 Toyota Corolla WRC Proto
Nadwozie WRCKlatka bezpieczeństwa Ireco MotorsportMotec ECU & diffZawieszenie Ohlins R4/Gr.NWyświetlacz AIMFotele karbonowe OMP HTE-R

To auto zmienia optykę tego jak powinno się prowadzić auto. Zbudowane nadwozie w stajni Wiesława Steca zostało poszerzone dokładnie tak jak model WRC w 1999 roku. Klatka bezpieczeństwa Ireco Motorsport, lekkie komponenty nadwozia, szyby z plexi i oryginalny, homologowany zderzak TTE to tylko część elementów jakie wrzuciliśmy do tej rajdówki. Do tego dochodzi profesjonalne zawieszenie Ohlins R4/Gr.N, wzmocniony silnik 432KM/640Nm, sterowanie komputerami Motec, szpery przednia i tylna Ralliart a także pasywny dyfer tylny. Z taką mocą i masą, auto jest prawdziwym potworem. Trzeba się mieć na baczności i potrafić wykorzystać jego potencjał na torze.

Artykuły dot. tego samochodu

Nie będziemy nic pisać - proszę po prostu obejrzeć galerię zdjęć naszej Toyoty Corolla Proto IFC :) Wkrótce filmik.... ...
Samochód typu Proto to produkcja części zamiennych dopasowanych do karoserii Corolli, ale części które sprawdzą się w warunkach sportowych. Wiązka elektryczna na przykład musi połączyć silnik z evoX, oświetlenie z Corolli, komputer MOTEC M130, wyświetlacz AIM MXS i jeszcze kilka urządzeń. Intercooler ...
Tak prezentuje się nadwozie Corolli Proto IFC przygotowane przez STEC Motorsport z Urzędowa. Jedynym elementem, który docelowo zmieni swój wygląd to maska silnika - tu na zdjęciach jeszcze w wersji, która była potrzebna z podniesionymi kielichami. Po modyfikacjach kielichów przednich, udało się zamontować ...
Nadwozie wyposażone w topowe elementy, musi przyjąć wyposażenie również z najlepszych firm na świecie.W związku z tym we wnętrzu naszego auta znajdą się m.in.: 2 sztuki Fotele OMP HTE-R Carbon Pompy hamulcowe AP Racing < ...
Corolla Proto IFC będzie wyposażona w pełny body kit Corolli WRC z 1999 roku.W skład zestawu wchodzą: karbonowa maska zrobiona na zamówienie (waga 1100g) kewlarowy zderzak przedni (oryginalny, homologowany produkt TTE z 1997 roku) ...
Nasza Toyota Corolla Proto IFC dostaje topowe zawieszenie szwedzkiej firmy Ohlins. Model TTX/TPX R4 do Lancera Evo X zostało specjalnie skonstruowane do samochodów typu Proto. W połączeniu z top mountami Ralliart zestaw ten to jeden z najlepszych zestawów na świecie przeznaczonych do sportu.
Proto to jedna z najpopularniejszych kategorii w RSMP ostatnimi czasy. Łączy ono w sobie nadwozie małego, lekkiego auta (zazwyczaj Forda Fiesty) wraz z napędem z Mitsubishi Lancera Evo. Ponieważ naszą pasją są Toyoty i Lexusy, naturalnym było faktem, że będziemy szukać nadwozia małego auta rajdowego - a ...
Dwie i pół godziny - tyle potrzebowali technicy z serwisu Toyota Romanowski Radom, aby przygotować naszą Corollę do prac nad nadwoziem i wnętrzem. Wyleciał silnik, wnętrze, deska i część instalacji - w rajdówce niewiele zostanie oryginalnych części - konstrukcja podwozia, dach, tylna klapa i drzwi  ...