1999 Toyota Corolla WRC Proto
Nadwozie WRCKlatka bezpieczeństwa Ireco MotorsportMotec ECU & diffZawieszenie Ohlins R4/Gr.NWyświetlacz AIMFotele karbonowe OMP HTE-R

To auto zmienia optykę tego jak powinno się prowadzić auto. Zbudowane nadwozie w stajni Wiesława Steca zostało poszerzone dokładnie tak jak model WRC w 1999 roku. Klatka bezpieczeństwa Ireco Motorsport, lekkie komponenty nadwozia, szyby z plexi i oryginalny, homologowany zderzak TTE to tylko część elementów jakie wrzuciliśmy do tej rajdówki. Do tego dochodzi profesjonalne zawieszenie Ohlins R4/Gr.N, wzmocniony silnik 432KM/640Nm, sterowanie komputerami Motec, szpery przednia i tylna Ralliart a także pasywny dyfer tylny. Z taką mocą i masą, auto jest prawdziwym potworem. Trzeba się mieć na baczności i potrafić wykorzystać jego potencjał na torze.

Artykuły dot. tego samochodu

TTE, czyli dział Toyoty odpowiedzialny za zaprojektowanie i zbudowanie samochodu Toyota Corolla WRC. To właśnie oryginalne produkty tej firmy będą zamontowane w naszej rajdówce. Dziś już coraz ciężej znaleźć te elementy, szczególnie w tak dobrym stanie. Przy okazji, zapraszamy do obejrzenia filmiku, któ ...
Toyota Corolla E11 z 1999 roku z silnikiem 1.3 o mocy 86KM to było moje pierwsze auto w życiu. Kolor malinowy, trochę gratów TTE - auto marzenie! Dziś po prawie dwudziestu latach, wracam w sentymentalną podróż do tego modelu, ale z trochę innym nastawieniem. Dziś tworzymy profesjonalne auto rajdowe, któreg ...
Nasz główny sponsor, spółka IFC Individual Fleet Care, zajmująca się wynajmem długoterminowym i zarządzaniem flotą w całej Polsce, odkrywa kolejne elementy agresywnego oklejenia naszej nowej rajdówki... Specyfikacja auta nadal pozostaje taje ...
Te kształty na pewno już rozpoznacie :) ...
Startujemy z nowym projektem...Takiego auta na świecie jeszcze nikt nie zbudował...Ponad 1.5 roku ciężkiej pracy wielu ludzi...Efekt końcowy poznacie już wkrótce...Tymczasem zapraszamy do śledzenia naszej strony oraz profilu na facebook'u... ...